Servis Mərkəzi

Smarton Servis merkezi

Smarton MMC Texniki Servis Mərkəzi

Muasir dövrümüzdə bir çox  məişət texnikası satışı xidməti göstərən  obyektlər mövcuddur . Lakin belə xidmət göstərən məkanların heç də hamısı öz müştərilərinə keyfiyyət göstəricisi olan, zəmanət haqqda sənəd təqdim etmir. Belə hallar çox vaxtı müştərinin aldanılmasına, keyfiyyətsiz məişət texnikasının satılmasına gətirib çıxarır .

Smarton şirkəti keyfiyyətli xidməti ilə yanaşı, məhsulları rəsmi distribyutorların zəmanəti ilə öz müştərilərinə təqdim edir. Bu da satdığımız məişət texnikasının  yüksək keyfiyyətli olmasından xəbər verir.

Seçdiyiniz məişət texnikasından asılı olaraq zəmanəti müxtəlif müddətə əldə etmiş olursunuz.Mağazadan və onlayn sayt üzərindən alınan kondisioner, televizor, soyuducu, paltaryuyan, qabyuyan maşınlara və Panasonic kiçik məişət əşyalarına 3 il zəmanət ,Tefal və Rowenta məhsullarına və digər kiçik məişət əşyalarına isə 1 il zəmanət verilir.Smarton Servis merkezi

Zəmanət müddəti boyunca əldə etmiş olduğunuz məişət texnikasında hər hansı bir nasazlıq yaranarsa o zaman yüksək peşakarlığa malik servis xidməti mütəxəssislərimiz sizə köməklik göstərəcək.

Şirkətin baş ofisinin yaxınlığında yerləşən və müasir diaqnostik avadanlıq və ən yeni texnika ilə təchiz edilmiş servis mərkəzi xidmət “şəffaflığı” ideologiyasının nəzərə alınması əsasında tikilib və geniş xidmət spektrini təklif edir.

Servis mərkəzinin tərkibinə kondisioner, havalandırma və telekommunikasiya üzrə montaj və təmir qrupları, TV, audio-videotexnika və məişət texnikasının təmiri üzrə bölmələr daxildir. Mərkəz öz müştərilərinin istək və ehtiyaclarının operativ şəkildə təmin edilməsi, qısa müddət ərzində təmir olunmuş avadanlığın istənilən detallarının vaxtında çatdırılması məqsədi ilə internet vasitəsilə Panasonic, LG Electronics və digər aparıcı dünya istehsalçılarının servis şəbəkələrinə birləşib.Smarton Servis merkezi

Servis xidmətimizə müraciət etdikdə siz əmin ola bilərsiniz ki, sizin texnikanıza yüksək peşakarlığa malik mütəxəssizlərimiz servis xidməti göstərəcək.

İstehsalçı tərəfindən təklif edilən yeni texnikanın işçi heyəti tərəfindən mənimsənilməsi məqsədi ilə rüblük təlimlər keçirilir, müntəzəm olaraq müxtəlif mövzularda seminarlar keçirilir. Bu seminarlara partnyor şirkətlərdən təcrübəli mütəxəssislər dəvət edilir. Həmçinin, işçi heyətin sistematik olaraq attestasiyadan keçirilməsi professional xidmət səviyyəsinin artmasına kömək edir. Bu cür attestasiyanın nəticələrinə əsasən hər bir işçinin işinin keyfiyyətinin artırılması məqsədi ilə konkret qərarlar qəbul edilir. Servis Mərkəzinin quruda, dənizdə və ölkənin bütün ərazisində çətinliklə gedilə bilən yerlərdə belə alıcılara xidmət göstərən səyyar mobil briqadaları vardır.

Smarton şirkətindən əldə etdiyiniz məişət texnikasında hər hansısa  nasazlıq yaranarsa və yaxud texnikanıza hər hansı bir servis xidmətinin göstərilməsinə ehtiyac olarsa aşağıda qeyd olunmuş ünvan və əlaqə nömrələri ilə əlaqə saxlamağınız tövsiyə olunur:

Ünvan:       Bakı şəhəri, Nərimanov r-nu, Əhməd Rəcəbli küç. 28А

Tel./Faks:   (+99412) 465 54 54

İş saatları:  Hər gün (bazar günü istisna olmaqla) saat 9ºº-dan 18ºº-dək.

Sizə yüksək qayğı və məmnunluqla xidmət etmək bizim əsas məqsədimizdir!